Województwo

Kupuj Polskie produkty, a wydane pieniądze wrócą do Ciebie!

Każdy moment jest dobry, by propagować patriotyczny styl życia. Wychodząc z tego założenia Młodzież Wszechpolska wykorzystała gorący okres przedświątecznych zakupów na kampanię społeczną „Kupuj Polskie”, wspierającą patriotyzm konsumencki.

To kolejna już edycja akcji organizowanej przez Wszechpolaków w celu odbudowywania polskiej gospodarki. W niedzielę 20 grudnia młodzi ludzie zachęcali naszych rodaków do wybierania polskich produktów. Wybierając polskie towary przyczyniamy się do poprawy kondycji polskiej gospodarki, gwarantujemy miejsca pracy dla nas samych i naszych najbliższych. Zakup polskich produktów jest ważny zwłaszcza teraz – gdy kolejne polskie zakłady i fabryki szykują się do redukcji zatrudnienia. W akcję zaangażowali się Wszechpolacy z całego województwa łódzkiego.

W Łodzi w samo południe działacze MW zebrali się pod Manufakturą, by wręczać zabieganym przechodniom ulotki nakłaniające do wybierania polskich sklepów i polskich produktów. Pod Pałacem Poznańskiego odbyła się konferencja prasowa, podczas której prezes Okręgu Łódzkiego Młodzieży Wszechpolskiej – Adam Małecki i wiceprezes Koła Łódź Błażej Wójtowicz przedstawili mediom główne cele oraz program kampanii w województwie łódzkim. Po konferencji działacze rozeszli się, by rozwieszać plakaty w sklepach polskich przedsiębiorców.

Kampania ulotkowa przeprowadzona przez Wszechpolaków w Tomaszowie Mazowieckim miała za zadanie uczulić ludzi na istotę kupowania polskich produktów oraz robienia zakupów w sklepach z polskim kapitałem, prowadzących nierówną walkę z zagranicznymi koncernami. Druga część polegała na rozdawaniu plakatów „Kupuj polskie” przedsiębiorcom, którzy płacą w Tomaszowie podatki i zatrudniają tomaszowian. Akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców cieszących się z faktu, że ktoś docenia ich wysiłek oraz przez zwykłych mieszkańców, którzy pomimo pośpiechu zatrzymywali się i dopytywali o szczegóły akcji. Wartym zaznaczenia jest fakt, że działacze MW zostali wyproszeni spod Kauflandu przez wyraźnie niezadowolonych pracowników marketu. Chcąc uniknąć niepotrzebnych konsekwencji, Wszechpolacy przenieśli się na pl. Kościuszki, gdzie kontynuowali kampanię informacyjną.

Akcja została przeprowadzona również w blisko 50-cio tysięcznym Radomsku. Radomszczańscy działacze, podobnie jak w całym kraju, rozwieszali plakaty na witrynach sklepowych oraz rozdawali przechodniom ulotki promujące akcję, część z nich pozostawiając w osiedlowych sklepikach.

„Kupuj polskie” odbyło się także w Aleksandrowie Łódzkim. Aleksandrowscy działacze oprócz rozdawania ulotek pod zagranicznymi sieciówkami i rozwieszania plakatów na słupach reklamowych odwiedzili właścicieli polskich sklepów. Co ciekawe, wielu z nich kojarzyło poprzednie edycje, wszyscy okazywali sympatię i uznanie dla kampanii. Z rozmów z polskimi przedsiębiorcami wyłania się niestety smutny obraz braku świadomości Polaków. Dlatego osiedlowi sklepikarze tym bardziej doceniali wysiłki młodych ludzi, biorących los polskiej gospodarki we własne ręce.

Reakcje mieszkańców pokazują, że warto prowadzić działania w tym zakresie. Wesprzyj polskich przedsiębiorców i dodatkowo zwróć uwagę na nazwę firmy na opakowaniu. Część produktów z kodem o początku 590 jest w posiadaniu zagranicznych koncernów. W razie wątpliwości, o pochodzenie towaru zapytaj sprzedawcę.

Social Media Icons Powered by Acurax Web Design Company