Łódź

Mocarna reklama

W ostatnich dniach łódzkie media, m.in. Dziennik Łódzki, obiegła szokująca informacja o licznych zatruciach, spowodowanych zażywaniem silnego środka halucynogennego o (nie) wdzięcznej nazwie Mocarz. Środek ten, należący do grupy tzw. dopalaczy, czyli narkotyków o bardzo szkodliwym działaniu na organizm ludzki (głównie na ośrodki układu nerwowego i sercowego) przyczynił się do zatrucia blisko stu osób w naszym województwie, w tym dwóch młodych mieszkańców Łodzi i okolic  Poddębic.

Wydawałoby się, że w tego typu sytuacji organy porządku publicznego, takie jak policja, powinny szybko i stanowczo zareagować na łamanie prawa oraz celowe narażanie zdrowia, i życia młodzieży przez ludzi zajmujących się nielegalnym procederem rozprowadzania owych dopalaczy, w tym Mocarza. Jednakże w przypadku tegoż narkotyku pojawia się problem – pochodząca z Pabianic firma Kubik A Sp. z. o. o. reklamuje go oficjalnie jako… lek ziołowy, a twarzą reklamy jest Ewa L., propagatorka zdrowego stylu życia, żona znanego i popularnego piosenkarza Tomasza L., która jako agentka Spoko zachęca do kupowania owego produktu. Wszystkie te czynniki utrudniają prowadzenie śledztwa przez funkcjonariuszy policji w Łodzi, zwłaszcza że sklepy, w których sprzedawany jest ten produkt są oficjalnie sklepami kolekcjonerskimi (sic!). Problem jest bardzo poważny – jak podaje wspomniany już DŁ, Mocarz jest blisko 800 razy silniejszy od popularnej wśród młodych marihuany, a jego zażycie powoduje m.in. zapaść sercową i trwałe uszkodzenia psychofizyczne mózgu.
Jak w takim razie można mówić o zwalczaniu tego niepokojącego, niszczącego (dosłownie) nasz naród zjawiska, skoro w imię pogoni za zyskiem, nie bacząc na spowodowanie tragedii wielu (często młodych) ludzi, w ten niecny proceder angażują się znane i popularne osoby ze świata mediów i show – biznesu? Wbrew pozorom jest na to recepta – twarda, bezpardonowa walka z tymi, którzy świadomie degenerują naród za pomocą dopalaczy, a także promowanie prawdziwego, wolnego od używek stylu życia, co czynią od wielu lat nacjonaliści w całej Polsce. Zdrowy naród to silny naród! Dlatego jasno i zdecydowanie mówimy: Sport – Zdrowie – Nacjonalizm!

M.M.

Animated Social Media Icons by Acurax Responsive Web Designing Company