Łódź

Patriotyzm konsumencki po łódzku?

Ideą projektu jest zachęcenie mieszkańców miasteczek i łódzkich osiedli do robienia zakupów w małych i okolicznych sklepach, a także korzystania z usług firm, które znajdują się w pobliżu. Czynnikiem, który ma zachęcić na wybieranie mniejszych przedsiębiorstw kosztem marketów oraz galerii handlowych jest karta zniżkowa.

Dzięki niej można liczyć na niższe ceny u firm będących partnerami projektu Osiedlove. Według założeń pomysłodawczyni projektu, przedsiębiorstwa, które włączą się do programu nie ponoszą żadnych kosztów, a ponadto mogą liczyć na dodatkową reklamę swoich usług. Także koszt takiej karty zniżkowej dla mieszkańców jest nieznaczny, ponieważ za półroczną trzeba zapłacić 36zł, natomiast koszt rocznej wynosi 60zł.
Na tę chwilę projekt Osiedlove obejmuje Aleksandrów Łódzki i łódzkie osiedle Teofilów. Ambicją autorki pomysłu jest rozszerzenie inicjatywy na kolejne osiedla miasta włókniarzy. Do programu należy blisko 50 firm, w tym restauracje, punkty usług, czy sklepy z modną odzieżą.
Pomysłodawcą projektu jest ubiegłoroczna absolwentka prawa Uniwersytetu Łódzkiego, Martyna Smaglińska, laureatka konkursu „Zacznij swój biznes w Łodzi”.
Jako narodowcy staramy się promować patriotyzm konsumencki, często wznosząc hasło „Swój do swego po swoje”, dlatego też podobne inicjatywy wsparcia lokalnych przedsiębiorców powinny budzić nasze zainteresowanie i poparcie.
Źródło: dziennikłódzki
http://www.dzienniklodzki.pl/wiadomosci/lodz/a/osiedlove-karta-znizkowa-dla-mieszkancow-teofilowa,10510707/

Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company