Łódź

Profil fb miasta Łódź przebił w propagandzie TVP i TVN

Gdy myślicie, że nic was już nie zaskoczy po bezczelnej propagandzie uprawianej przez TVP lub TVN ( do wyboru do koloru) pojawia się nagle profil facebookowy miasta Łodzi – cały na biało i krzyczy „sprawdzam !”

Tylko w taki sposób można określić to, co pojawiło się na profilu naszego miasta w ostatnią sobotę rano. Grafiki przedstawiające „przypadkowych” łodzian ukazywały ich miesięczne zużycie wody. Miało to na celu pokazać, że przegłosowany przez radnych system powiązań opłat za śmieci ze zużyciem wody „nie jest taki zły”. Rysunki zapewniały, że „pan Jurek”, który (jak twierdzą włodarze miasta) miesięcznie wylewa do ścieków tylko 2m3 wody (sic!) spowoduje, że wedle obowiązujących od nowego roku przepisów, będzie miał „obniżkę” opłat za śmieci.
O co chodzi? System jest tak stworzony, że 1 m3 wody to 9,6 zł. opłat za śmieci. Rachunek więc jest prosty – nie płaci tak jak dotychczas 24 zł (za posegregowane) tylko 19.4zł! Cudownie!

Profil Łódź na fb ze słynnym „panem Jurekiem”


Na nieszczęście dla rządzących miastem, mimo totalnej „lemingozy” (słynne 70% Zdanowskiej) ludzie w Łodzi, wiedzą ile zużywają wody i potrafią liczyć. To spowodowało masową krytykę „prymitywnej propagandy” urzędniczej.

Pierwszy raz słynny profil ŁÓDŹ był obiektem ataków i drwin. Mówiąc wprost łodzianie się po prostu wkurzyli, bowiem zdają sobie sprawę, że nowy sposób naliczania opłat za śmieci jest kolejną podwyżką i to bardzo bolesną.

Już proste obliczenia ukazują, że nie jest tak różowo jak przedstawia nam miasto. Starsza samotna kobieta (*Pani Garbrysia 64 lat), przy dobrym stanie hydrauliki w domu, zmywarce, nowoczesnej pralce i rozsądnym oszczędzaniu zużywa średnio ok 4,5 m3 miesięcznie w okresie styczeń – czerwiec 2020.
Do tej pory płaciła za śmieci 24 zł, od nowego roku opłata wzrośnie do 43,2 zł za miesiąc!!! Zgodnie z różnymi wyliczeniami przy większej rodzinie opłaty mogą wzrosnąć nawet kilkukrotnie. Grafiki miasta ukazywały tylko ludzi samotnych i młode pary, nie biorąc pod uwagę np. dzieci!

Złośliwi twierdzą, ze brak dzieci jest związany z modnym ostatnio tematem aborcji…

Profil Łódź na fb „Tomek i Ania”
Profil Łódź na fb „Halina”

UMŁ wraz ze Zdanowską od wielu lat przez różnego rodzaju profile społecznościowe sączy propagandę, na którą mimo kryzysu wciąż wydawane są spore pieniądze. Profil „Łódź” jest tego najlepszym przykładem, odgrywając rolę dla urzędującej prezydent i jej obozu politycznego swoistej ,,prasy reżimowej”. Reakcja Łodzian jest dobrym symptomem, pokazując, że nawet „ bastion Zdanowskiej” ma swoją odporność na prymitywną propagandę.

Grafiki z profilu https://www.facebook.com/lodzpl
*Pani Gabrysia w przeciwieństwie do wymyślonych postaci przez wydział propagandy UMŁ istnieje 🙂

H.S

Customized Social Media Icons from Acurax Digital Marketing Agency